Thursday, May 17, 2012

masalah cinta yg xabes2!!!!!!!!!!

semenjak ni..jiwa aku slalu touching..
jiwa aku x tenang n slalu berserabut..ngn asgmnt byk gler..
ngn mslh cinta yg xabes2..idup mmg xtenang..

ak suda berbaik ngn c dia.. c dia juz ajk jd 'BFF'
xpe..aku xksh..aku redho je..
pastu c dia kmbali ok..n ley time aku seada nye..
mood: hepy gler..

ak nk diri ku d sygngi, d hargai..
bkn tuk lps kn kmrahan..yg ak xtw mne slh aku..
xley ke tego elok2..
ish..ak xphm la ngn prgai laki..
tw la sore diowg kuat..ckp dlm tepon je kot.
aku sedar..aku lum ready nk kawen lg..
sblum hadiri krsus kawen..aku rse da ready sgt2..
tp ble ustaz tu ckp.. kte kne tgk mke c die 24 jam seumo idup,
bertanggungjwb ats diri die spnuh nye..oh!! tidak..
ak rse sgguh brt..
ak mst utama kn fmily aku dlu..:: btul la ckp mk ayh aku..ak mmg xready nk tmpuhi alam umah tga
yg pnuh ngn cbaran.

aku majok ngn die selama beberapa ari..
hadir la insan yg pnh menaruh ati pd aku dlu..
dak perlis..2 tahun lg tua dr aku
die mmg phm ngn jiwa aku..
die mghargai aku...n slalu mnyayangi aku
btul la ckp intan..klu nk plih calon suami..plih la yg lebey tua
klu sebaya..mst ad je slh..mlh kte ilang hormat pd die
yer..die lembut..selalu memahami..xberkira..
wlaupun kerja nye xtetap..dwet nye xpnh ptus.
dlm diam..ak mmberi die peluang tuk isi kekosongan ati ni...

skang...aku dlm dilema..antara 2 insan yg pnh hdir dlm idup ku..
ak xmembuat pape kptusan lg..
 Ya Allah, jika die bnr2 jdoh ku..engkau dkt kn la ati ku pd nye..jika die bukan..engkau permudah kan lah die tuk melupakan aku dan jauhi aku pada nye..




No comments:

Post a Comment