Saturday, August 22, 2009

ari2 bhagia mak busu ku...

ni pic mse ari pertunangan mak busu ku
padan x??
hehe...
sabtu mse ryer nti diorg kwen...<26/9/09>
hish...akhirnye kwen gak mak usu ni..
yela umo nk dkt 30 da..hehe..
mak usu aku ni cikgu sekolah rendh..
yela, agak bekerjaya gak org nye..
dlu die pnh bercinte ..
tp da ptus da...2 yg xd ati nk kwen 2.... (1st luv)Hi5 Emoticon
tp skang ni xbf die da kwen..
erm..tp pape pn aku doakn kbhgian mreka berdua..
n yg pntg aku jd pengapit mse perkhwinan 2 nti..

kdg2 aku sian ngn m.usu aku ni..

cuz die sorg jer yg dok kt kg jge m.wo n p.wo (kre tok n nenek la)
aku rse kgum ngn die cuz die sggup berkorban mse dpn die dmi mak n ayh die..
aku hrp aku jd cm die, jge ayh n mk smpai ke tua... <insyallah>
skang ni m.wo n p.wo da x kuat cm dlu...
m.usu yg jge diorg...ank2 len yg dok dkt bkn nk tlg...
ish3...bln pose ni aku asik dok ngompat jek...hehehe..

::.. Insyalah..aku akan contohi m.usu ku tuk jd ank yg solehah::..

1 comment:

  1. 1 je pesanan ku....jgn lupe diet ye jana...nnt bju x muat plak...huhu...

    ReplyDelete